MedFashion

To mój blog i mogę tu wstawić każdą pierdołę jaka mi się podoba – będzie o łachach.
Najchętniej to obierałaby się do szpitala z taką samą fantazją i starannością, jak wszędzie indziej, ale jest kilka ograniczeń.
Pierwsze i najważniejsze – pacjenci i rodziny. Ja się mogę czuć światnie, ale pacjent może nie mieć ochoty być leczony przez księżniczkę. Niemało babć omdlewa (albo przeżegnuje się lewą stopą) na widok paznokci w czarnym kolorze (nawet u kobiety). Nie ma co histeryzować oczywiście, ludzie są w stanie oburzyć sie o cokolwiek. O paznokcie niepomalowane też – że nie zadbane. Ale jeśli komuś moj wygląd ma przysporzyć dyskomfortu, to ja nie muszę się stroić akurat w szpitalu.

dieselstiches

Ale tutaj, mogę sobie szaleć. I będę.

f1b9b7f3b0922db1_21190005.01.06033.xlarge

Ciekawe jest to, że nigdy nie lubiłam zieleni, które królują na blokach operacyjnych – ktoś kiedyś nawał taką zieleń – zielenią doktora Burskigo.

A ostatnio mam 4 bransoletki w tym kolorze – w wersji jasnej.
Aha – tych kolorów, odcieni jest bardzo dużo zależy, to głównie od ilości prań i wybielaczai o tym chyba będzie osobna notka.

Skomentuj

